ページ

adtop

2021年6月7日月曜日

Gino Gordon Fred. Gordon Ramsey road trip Italy ジーノ ゴードン フレッド Gino d'acampo

 イタリアへようこそ


https://www.youtube.com/watch?v=t9rNy45AlUg




ジノ どこへ行くか知っていますか?

心配無用。 

ねえビッグボーイドライブはい?

クールだろ。 

衛星ナビで何している

私はあなたが恋しいから。 

そこにまた彼がやってくる。 

角を曲がるときはハンドルを離すな 

ソレントでレモンを見に行きました。

水牛のモッツァレラをご紹介します。

気を付けて。

壁に当たっただろ

ストップ なにした


あなたがしたことを見てください。

くっつける物が必要だ。 

代わりのドライバーが必要だろ 

後ろにバスだ

運転しながら話せる?

No、興奮してるから。 


ホイールに手。 

やあ、お兄ちゃん、さっき到着した。 


これがイタリア人のやり方です。 

Go Coast to Coast 私のいとこはボートでそこにい 

ます。あなたのいとこ。はい、私のいとこでした 

は水に飛び込むつもり 

私たちはボートに向かって泳ぎます 

そしてボートは私たちをレモン農場に連れて行ってくれます.ああ、ボルロックス

これは賢いやり方ですか?

すべてを脱いで、そこのバッグに入れます。 

ここにすべてを置きます。

行こう。


ズボンをなくしました。 

ゴードン、フリーウィリー持って


はしごを。私はそれに取り組んでいます。レモンは素晴らしいです。 

ゴードン、レモンは何個必要?バスケットがいっぱい 

です ちゃんと投げてください。そこに行きます。 

ゴードン ここにはしごを持ってきて。 

聴く。私はこれに震えています。

フレッド、血まみれの馬鹿。 

ゴードンははしごを持ち帰る 

。滴る木にどうして私を置き去りにするの? 

今、私たちは偶数です。 

敬礼。 

あなたは今より良く見えます。ロードトリップの仲間たちへ。 

道路クラッシュ。ありがとうございます。 

ゆっくり、 

もう一発。そして、私たちは寝ます。いいえ。 

では、なぜイタリア料理はとてもシンプルなのですか?

考え方だからです。最小の努力最大の満足。 

私の経験では、最小限の努力がもたらす唯一のものは最小限の結果です。 

私はあなたを最も古いピッツェリアに連れて行きます ナポリで

。私たちは休日ではありません。 

流れに身を任せましょう。 

ゴードン 流れに身を任せましょう。 

私はあなたの流れ型のシェフではありません。 

ピアノ!

ピアノの意味は?

ゆっくりゆっくり。

何てことだ。私は決して成功するつもりはありません。  

ゆっくりゆっくりジーノ。 

運転することはできません。 

私はあなたに誓うつもりです。 

もう一度言うなら。私は運転ができません。 

豚のように汗だくです。落ち着く。

あなたは座る。何も見えない。 

ぶら下がっているバンパーを見てください。 


これがナポリの見方です。男の子はいない?

ピンクのバイクではありません。道路はでこぼこで、交通は狂っています。ここでは誰も運転できません。 


今、私たちはジーノを失いました。誰の推測もそうです。私たちが向かうべき場所。 

ナポリには 800 を超えるピッツェリアがあります。そして、最も古いと主張するものは複数あります。 


私はイタリア語を話しません。あなたは私と一緒にいてください。 

そうですがゴードンです。あなたは人間を加速する必要があります。

さあ、どこへ行こう。 

小さいのはどこ? 

彼を見て。 

男はどこにいたの?  

笑わないでください。信じられない  

私はあなたが私の後ろにいると思って負けました。 

あなたは私たちをナポリに置き去りにして、私たちはどこにいるのかわかりません. 

通りの真ん中で、ちょうどオフ。 

残念なことに、ゴードン、レストラン事業の私たちにとっては。これは、生地を適切に作る方法について 50 ~ 60 年の経験を経ない限り、再現するのは非常に難しいことです。 

それは不可能です。 

昨夜何杯飲みましたか?シックス

フレッド? 2つしかありませんでした。 

ホイールに手。あなたは今朝緊張しています。リラックス。

みんな。ちょっと止めてくれない?頭が痛くなってきた。やめてください。 

ジノどうしたの? 

あなたが最初に輝きます。 

ナポリを離れます。 

私が今、あなたたちを連れて行くところ。 

水牛の搾乳を行っているモッツァレラチーズ専門店です。

南イタリアで最高の水牛モッツァレラ。 


ハンドルを握る両手、


車が燃えている。 

あなたがしたことを見てください。 

上から取ります。そのように行きます。その後。 

つまり、私たちは皆、手を汚さなければなりません 

。どうだ。マルコとクレオに何を仕えますか? 

手作りです。ひとつは手作りで、少なくともボールを正しく扱えるようにすることです。 

あれはあれです。 

そのモッツァレラ。水牛のモッツァレラ。 

こんなモッツァレラを最後に見たのはいつ?

ジーノ聞いてね最高級の牛乳です。 

覚えておいてください。結婚式のためのこれらの mozzarellas。  

しないでください。小さいものは大きいと見てはいけません。それらはすべて 50 60 パーフェクトである必要があります。 

私達はどこに行くの。 

私たちは私の家に行きます。 

その後、マルコとクレオに会う予定です。

何もかも良くなるだろう。ピアノ ピアノ。 

あなたの別荘ですか?うん、やめて。 

あなたは私をからかっています。あなたは正門に自分の名前を入れています。 

念のため、会いに来てくれる友達がいます。 

ワインの熟成年数は? 

こちらは2015年のチアーズゴードンです。敬礼

ペイントストリッパーです。いいね。いいえ、赤ワインはそれほど強くない方がいいです。顔を見てください。 

私は自分のワインが強いのが好きです。他に誰が好きか。私の妻。あなたの内臓は腐っているに違いない。 

このワインのいいところ。 2人がボトルを持っていて、あなたは最後まで完全に怒っています。確かに。  

あなたのレストランでそれを提供していますか?今年はありません。 

ジーノ 

小さい頃、父にやり方を教えてもらいました。 

ほうきと棒付き、ビニール袋付き。じょうだんですか? 

タコは白いビニール袋を見て、それをプラスチックにくっつけ 

ます。あなたはただそれを引き抜くだけです。 

左側を取り、私は右側を取ります。 

私の頭は私を殺しています。 

確かに昨夜はジノ・ヴィーノが多すぎた。 


駐車しています。タコはまだですか? 

しかし、これまでのところ、岩の中に潜んでいるものは発見されていません。

何か問題ですか?

パンツを脱がされたのはジーノだけではない。 


これらは美しいです 

数は 50 です。彼らはそこに留まっています。


50 Max

あなたは私を海に置き去りにした。忘れてはいけない。 

あなたの小さな触手がぶら下がっています。 

良いことは、少なくとも私たちが一緒に働いていることです。 

これには3時間半かかります。それでおしまい。 

彼が料理をしている間、あなたは何をするつもりですか。

私は飲むつもりです。

buona sera歳

彼は何?どこにいますか? 

彼はどのくらいあなたを連れて行きましたか?私はキッチンで忙しい。


私は今、あなたに再び宣言します。夫婦。 

花嫁にキスをさせてください。 


私は今、あなたに再び宣言します。夫と妻

そしてあなたは花嫁にキスすることができます.拍手

ここで何が起こっているのですか。

の煙警報 

あなたがタコを燃やしているのはゴードンです。

タコの何を What いてるの?もちろん、ここには煙があります。

ここのボタン。あ、これじゃないかも。 

やあ、真剣に。待つ。 

結婚式も半ばです。いい加減にして。 

あなたは私に警報を鳴らしてくれと言っただけです。 

ボタンがアラームを鳴らしました。 

これで最後ですか? 

7人での最後のテーブルです。 

誰かが2つから選ぶと言った場合。豚肉を食べに行かなければなりません。 

豚肉を食べに行かなければなりません。ごめんなさい。

比較しようとするようなものです。料理人としてのジーノと私。 

比較にならないだけです。ええ、あなたは私が最高であることを知っています. 


感謝の気持ちでいっぱいです。

どういたしまして。素晴らしかった  


Welcome to Italy

Gino Do you know where you're going?

Not to worry. 

Hey big boy drive yes?

How cool is that? 

What are you doing with my voice in the satnav.

Because I miss you. 

There is  he comes again. Turn left

Hands on the wheel when you go around the corner. 

Were going to see the lemons in Sorrento.

I am going to  show you the buffalo mozzarella.

Watch out.

I think you click the wall 

Stop  Look what you've done.

We need a blue tack. 

We need a driver. 

We got a bus in the back. 

Can you drive and talk at the same time?

No because I get excited and show you my own town. 

Hands on the wheel.  Hey big boy you have just arrived. 


This is the way Italian would do it. 

Go Coast to coast my cousin is over there with the boat 

Your cousin. Yes my cousin 

Were going to jump into the water 

We are going to swim towards the boat 

And the boat is going to take us to the lemon farm.  Oh bollocks

Is this a smart thing to do?

Take everything off and we put in that bag over there. 

We put everything here. Lets go.

 I lost my pants. Gordon, free willie


Hold the ladder.  I am on it.  Lemons are fantastic. 

Gordon, how many lemons do you need?   Basket full 

Can you just throw them properly please. There you go. 

Gordon Bring the ladder here. 

Listen. I am trembling on this  thing.

Fred you bloody idiots. Gordon bring the ladder back 

Idiots. Why would you leave me on the dripping tree? 

Now we are evens.  Salute. 


You look better now.  To our road trip guys. 

A road crush. Thank youl. Slowly, 

one more shot. And then we go to bed. No. 

So why is Italian cuisine so simple? Because is the way of thinking. 

Minimum effort maximum satisfaction. 

In my experience, the only thing that minimum effort delivers is minimum results. 

I am going to take you to the oldest pizzeria in Naples

We are not on holiday. 

Let's go with the flow. 

Gordon let's go with the flow.  I am not your flow type of chef. 

Piano!

What does it mean piano?

Slowly slowly.

Oh my god. I am never gonna make it.  

Slowly Slowly Gino. 

You can not drive. I am going to swear to you. 

If you say one more time. I can not drive. 

I am sweaty like a pig.   Calm down.

You sit down. I can not see anything. 

Look at the bumper hanging. 


This is the way to see naples. No boys?

Not on a pink motorbike. The roads are bumpy

 and  the traffic is crazy. Nobody can drive here. 


Now we've lost Gino. So is anyone's guess. Where we're supposed to be heading. 

There are over 800 pizzerias in Naples. And more than one that claims to be the oldest. 


I don't speak Italian. You got to stay with me. Yea but Gordon.

You got to accelerate man. We are going to lose him


Now where the do I go. 

Where is the little one? 

Look at him. Where have you been man?  

Do not smile.  Unbelievable.  

I thought you were behind me I lost. 

You leave us in Naples  we have no idea where we are. 

In the middle of street, you just off. 

Unfortunately, Gordon, for us in the restaurant business. 

This is a very difficult thing to replicate 

unless you go 50 60 years of experience behind on how to do

 the dough properly. It's impossible to do it. 

How many shots did you drink last night?  Six

Fred?  I only had two. 

Hands on the wheel.  You are stressed this morning. Relax.

Guys. Can you just stop it for a second? Youre just giving me a headache.   Please just stop. 

Gino what's going on? 

You grow up first. 

We are leaving Naples. 

Where I am taking you boys now. 

This is a mozzarella firm where they milk their own buffalo.


 The best buffalo mozzarella you can get in the south of Italy. 


Two hands on the wheel,


The car is burning. 

Look what you've done. 

You take it from the top. Go like that. And then. 

Which means we all have to get our hands dirty 

Come on. What come on. What am I going to serve Marco and Cleo? 

It's handmade. One thing is handmade at least get the ball right. 

That's what is that. 

Its mozzarella. Buffalo Mozzarella. 

When was the last time you saw Mozzarella like this?

Gino listen you know It's going to be good. This is top quality milk. 

Remember. These mozzarellas for the wedding.  

Dont do. Dont look one is small one is big. They need to be all 50 60 perfect. 

Where are we going. 

We are going to my house. 

Later on we are going to meet Marco and Cleo.

Everything will be fine. Piano Piano. 

Thats your villa? Yeah stop it. 

You are kidding me  You put your name on the front gate. 

Just in case, I ve got friends that they are coming to see me. 

How old is the wine? 

This one is 2015   Cheers Gordon. Salute

It's a paint stripper .  Its nice. No. The red wine should not be that strong.

 Look your face. I like my wine strong. 


 Who else likes it. My wife.  Your guts must be rotten. 

The good thing about this wine.  That two people have a bottle and you are completely pissed by the end. For sure.  

Do you serve that in your restaurants?  Not this year. 

Gino 

When I used to be a little boy my father teach me how to do it. 

With a broom with a stick and plastic bag.  Are you joking? 

The Octopus see the whiteplastic bag and it attaches to 

the plastic and then You just pull it out. 

Take the left hand side and I will take the right hand side. 

My head is killing me. 

Definitely too much Gino vino last night. 


I am parking. Any octopus yet? 

But so far we've not even spotted one lurking in the rocks.

What's wrong with you?

Gino is not the only one who's been caught with his pants down. 


These are beautiful 

The numbers are 50. They are staying there.



Piano The good thing is at least we are working together. 

This needs three and a half hours.  That's it. 

What are you going to do while he cooks?

I am going to have a drink.

buona sera How long is he? Where are you? 

How long has he taken you? I've been busy in the kitchen.


I now re-pronouce you.  Husband and wife. 

Let me kiss you the bride And you can kiss the bride.  Applause

What's going on here. It's the smork alarms 

Gordon you are burning the octopus.

What are you whining about octopus? Its a kitchen of course  there is smoke in here.

How many buttons here.  Oh maybe not this. Hey seriously. 

Wait. I am halfway through serving a wedding. Come on. 

You just asked me to put the alarm down. The button said the alarm down. 

Is this the last one? This is the last table with 7 people

If someone said to choose between two. I would have to go for the pork. 

I have to go for the pork.  I am sorry. 

It's like trying to compare you know. Gino and me as chefs. 

It's just no comparison.   Yeah you know I am the best. 


I do not know how to say thank you to both of you for 

making these days. You are welcome. It was amazing.